Diety
2018-07-08

Koktajle wspomagające nawodnienie skóry

Odpowiedni poziom nawilżenia skóry sprawia, że zachowuje ona piękny, promienny wygląd i opóźnia proces utraty jędrności i elastyczności..

Miksowanie owoców i warzyw zawierajacych duża dawkę witaminy C, pozwoli ulepszyć szczelność naczyń krwionośnych, nawodni i nawilży doskonale skórę. Do tego nie zapomnij o witaminach z grupy B, które pobudzają wytwarzanie kolagenu i elastyny. Dodatkowo kwasy omega, które ograniczają utratę wody z komórek. Do takich koktajli najlepiej nadają się cytrusy, awokado, orzeche, zboża i oleje.
 

Przepis 1 - Nawilżające oczyszczanie

Składniki na 1-2 porcje:

  • 3 brukselki
  • pół awokado
  • żółta papryka
  • pół banan
  • szklanka wody

Czas przygotowania: ok. 5 minut

Sposób przygotowania: z awokado wyjmij miąższ, paprykę oczyść z gniazda, umyj warzywa i zmiksuj wszystkie sładniki razem.

Czas miksowania: 1 minuta

Wartość odżywcza: 2 porcje 260 kcal
 

Przepis 2 - Herbaciany detoks

Składniki na 1-2 porcje:

  • szklanka zielonej herbaty
  • szklanka pokrojonego melona
  • 1 pomarańcza

Czas przygotowania: ok. 5 minut

Sposób przygotowania: Ostudzoną herbatę zmiksuj z obrana pomarańczą i pokrojonym melonem bez pestek.

Czas miksowania: od 30 sekund do 1 minuty

Wartość odżywcza: 2 porcje 160 kcal

Przepis 3 - Pomarańczowe nawodnienie

Składniki na 1-2 porcje:

  • 1 pomarańcza
  • 3 mandarynki
  • garść zielonej pietruszki
  • pół cytryny
  • łyżka oleju kokosowego
  • szklanka wody

Czas przygotowania: ok. 3- 5 minut

Sposób przygotowania: Obraną pomarańczę i mandarynki zmikuj z resztą składników do uzyskania koktajlu.

Czas mikoswania: około 1 minuty

Wartość odżywcza: 2 porcje 210 kcal